PIAGAM PELANGGAN
Kami beriltizam akan memastikan;
-
Memberikan perkhidmatan yang profesional dalam persekitaran kondusif dan mesra pelanggan.
-
Menyediakan kemudahan dan infrastruktur yang bersesuaian bagi memenuhi kepuasan optima pelanggan.
-
Mengurus perkhidmatan akademik yang cemerlang dalam tempoh yang ditetapkan.
-
Melaksanakan aktiviti libatsama antara Perpustakaan dengan pihak luar secara berterusan.
-
Maklum balas terhadap aduan diberi dalam tempoh 2 hari bekerja.
-
Program Pendidikan Pengguna Perpustakaan dijalankan secara berjadual dan atas permintaan.
-
Bahan Perpustakaan yang dipinjam atau dikembalikan diimbas dan direkodkkan dengan tepat dan betul.
-
Bahan-bahan dikatalog dengan lengkap, menepati piawaian serta dapat diakses dengan mudah, cepat dan tepat.
-
Aduan kerosakan peralatan komputer ditangani dalam tempoh 20 minit selepas aduan diterima.